Recent Posts

Upcoming Posts

  • Concealer & Foundation Tutorials
  • Sigma MaxBag Makeup Bag
  • My HG Concealers
  • Mixing Foundations
  • What's in my makeup box

Monday, June 2, 2008

Im baaacccckkk!

.



Thank you all for the birthday greetings! I really appreciate it! Crazy how time flies! I talked to my dad on the phone and he said he remembers when I was little and now I am grown...awww he sounded a bit sad, but at least he still has my younger sissies!

Geez, I am only gone for a couple days and I have so many people to reply back to! So, bare with me while I try and reply to all of you one by one. Many of you have asked when the site will be up, and I am hoping really soon, everything is pretty much done, it's just taking pictures and putting in the descriptions of the items for my online store, as well as minor tweaks here and there. I want to focus on it but that would mean me not being able to update, and of course I don't want that! So I am trying to do both at the same time! :)

We got back from Vegas late last night and because I had work early today I just went to bed and didn't have time to update. The one thing I hate about a vacation whether it be a week long or a weekend getaway, is coming back and having so much to do- laundry, unpacking, catching up, it's quite tiring.



Vegas was hot! We ate at the Rio Buffet and Sonics. Yum! I was a bit disappointed as I didn't find a lot of stuff at the MAC PRO store (even though they have some products from the older collections such as Alexander McQueen) or from CCO. I just came out of the MAC PRO store with a few eyeshadow refills and a #109 contouring brush.





We stayed at the Silverton Hotel off the strip and it had a HUGE aquarium and a gorgeous mermaid, it was neat!

I won $300 at the Wheel of Fortune slots, not all at once but separately and I only put $15 in the machine! So of course I cashed out and kept it, didn't really shop around this time, which is good since I should just save my money. This trip to Vegas was a lucky one for the BF, since my last post he just kept winning left and right, and I was so happy for him because he spent so much money repairing his car and my present!

My wonderful BF got me the Louis Vuitton purse I wanted for my birthday! And he gave me some shopping money! I really wanted this purse since this post back in February, but just couldn't justify spending $650 for this baby, so I am glad he paid attention and now it's mine! LOL

Meet my first designer purse, the Damier Azur Speedy 30:










1 out of 3 of my winnings:


Fremont Street:


The BF still sees dollar signs!


I went back to work and my awesome and creative co-worker Diana was super sweet and made my a candy basket for my sweet tooth with all my favorite candy! You can bet it'll all be gone by tomorrow, LOL.

41 comments

mrslanielovesmac said...

You are so lucky!! You have such nice and cool co-workers. That LV purse is such a killer! I like! I'm glad you guys had so much fun winning in Vegas. Not a lot people could bring back fortune from Vegas. My next trip to Vegas won't be until the next two months. Anyway, where's the MAC PRO store located at? Is it the one in Ceasar's Palace? Thanks and welcome back!

Distinque said...

Happy Birthday! I want to go to Vegas again, I went last year for my 21st bday. I do remember that post when you said you wanted this bag! I've been wanting the original Speedy that everyone already has lol. oh wells I need to cut back on my makeup addiction.

mandilicious said...

wow!..i've been wanting that purse for the longest time..i hope my bf reads this..lol!..he got me Coach though with his winnings last time we went..but LV is LV!..love that purse!

Askmewhats said...

Santa Listened!!! Belated Happy birthday and wow!!! such nice purse! You deserve all those though :) I do believe you've done a great good deed to other and good things are coming your way..and your bf's way! hahaha Glad you're back and we can't wait for your online shopping site!!! Go Go Go!!!!

Makeupfairytale said...

omg underwater mermaid! I didn't know they had that! wow looks like you had an awesome time :) can't wait to see your new site!

Chiara said...

Aww I'm so glad you had a good time in Vegas :D I can't wait till I'm legal :P

Grayburn said...

Hey Vanessa, happy birthday! Glad you had such a good time in Vegas and I love that purse!

take care luv,
Grayburn

Nic Nic said...

welcome back ^^ looks like you had a fantastic time! The LV looks gorgeous, so sweet of your bf to get it for your bday! Ohh and nice MAC haul!

rmcandlelight said...

What a beautiful purse.

christy. said...

Omg your boyfriend is so sweet to you :) Lucky girl. Eveyones going to Vegas! I wish I could go again :( But the candy & all looks yummy. I'm hungry now... haha

christy. said...

Omg your boyfriend is so sweet to you :) Lucky girl. Eveyones going to Vegas! I wish I could go again :( But the candy & all looks yummy. I'm hungry now... haha

Meredith said...

Looks like you had such a fantastic time! I looovvvee the purse you got! That's beautiful!!

spankedelic said...

congrats on your bday present! i was eyeing that purse in vegas, but i said i'd wait. there's another version like that that i want. it looks similar to that but it has a gold plate in the front but it costs 1800 dollars. ahhhhhhh.. hehe so i'm gonna wait! glad you're home missy! i was trying to play the wheel of fortune machine but it was always full. i only won 30 dollars on that machine. lol.

MakeupByRenRen said...

wow girl! what a freakin awesome birthday...man you are loved for real. the trip looked like so much fun! and kudos to the Bf for that purse....oh romeo romeo ;)

missxxmai said...

seems like you had lots of fun! the purse is gorgeous =) lucky you! & how sweet of your co-worker to do that. it's creative! looks you had a blast =)

can't wait for your online store to be open!

Gee said...

Sounds like you had a great time!!! Beautiful bag~ ^^

Can't wait for the new site & store!

said...

awesome birthday happenings! :D your BF is sweet to get you a LV Damier Speedy 30! i am obliging my hubby to me the ebony version lol. and your co-worker is oh so nice! candy arrangement?! you are so loved indeed! ;) more happiness and success to yah dearie! :D

xjellynx said...

Hi Vanessa! Congrats on the new purse! She's a beauty!

ilurvemakeup said...

Look at all that stuff :) Glad to read you had fun :)

Lily said...

kudos to winning all that cash! lol

iamgrape1119 said...

Aww, your BF is SO awesome! You look like you had a great time! YAY!!

Fei said...

Mmm... Doesn't it feel good to be carrying the LV shopping bag alone? lol. Welcome to the club!

IchigoBunnie said...

that is SO sweet of your man to get that purse for you! i love it when guys pay attention to what their girl likes and then they get it for them on surprise--its so cute and very loving, caring and considerate ^_^

and your candy stash is lookin mighty yummy O__O :)

iamsutil said...

wow...love the purse and the candies! :D

iamsutil said...

wow...love the purse and the candies! :D

sarahPUFFY said...

hey doll! glad you had a great trip. the candy basket is mouthwatering, that LV is cute, and I tagged you in my blog today. heh heh! :D

xx

Tracy said...

welcome back! looks like u had fun. did u go to any clubs? cute bag. i wanted one, but everyone has it, so i don't want it anymore. haha. i love the wheel of fortune slots! i helped zac win the money he lost playing it, so we ended up coming out even, but we spent it all anyway. i'm so bummed we forgot to eat at sonics when we were there. i'll be back there at the end of the month. w/o zac, though. haha

MeaganMonster said...

Wow! You're so lucky sweet-heart, but then you do totally deserve it.

Shen said...

congratulations on the new label bag! :) so happy for you. good things happen to good people. :) Vegas is truly fun! and the bf so "attentive". It seems that beauty bloggers have the best boyfriends ever! :)

Lizzz said...

better late than never: Belated Happy Birthday, Nessa. All the best. :-)

ladystarr said...

happy belated bday! looks like you had fun...you and ur man are lucky for winning!

Anne said...

we didnt get to even really hang out in vegas!!!!!!!!!!! let alone take a lot of pictures like we said. I think if we all stayed in the same hotel it would've been even better.

anyway, i still have your gift! i was gon give it to you on your bday, but we didn't really meet up sunday anymore. i hope all is well now!

Lani said...

yay for vegas! (even though i haven't been there yet, maybe next year) lol. love the new purse!

mayaari said...

looks like you had a great time in Vegas :)

xppinkx said...

LOVE YOUR PURSE...

OoOoOo vegas...i know you had fun girl happy belated b-day!!!!

tiffany said...

your bf is so sweet, he spoils you! lol

my bf refuses to spoil me in materialistic ways :( but he claims he spoils me when he takes me straight up to school instead of making me walk 15 mins to class. haha.

in class, I started writing out necessary as "nessasary" I got to the second a and I was like "wait!" I'm so addicted to your blog cause you're the only one who updates regularly.

Thanks Vanessa! 8)

nilla cookie said...

Sounds like you had an awesome time, you lucky girl! Cheers to another funfilled year of love and great friends! :)

' * : . b | u 3 . : * ' said...

you lucky girl! :D i've been lemming after the wallet in that pattern myself.

and man i wish my workplace was like yours....i don't know why but when its our birthdays, WE have to bring in the cake which is so lame, lol.

Emilee @ GMM said...

Nessa! I can't believe I missed your birthday! But happy belated birthday!!! :)

p.s. you are a very lucky girl! The Damier Azur 30 is a great bag.

Bliss said...

Happy Belated Birthday,ooo you had such a fab time, great haul and im so loving your bag :D

(g)ezebel said...

'Nessa!!! happy (belated) bday!!! i'm so sorry i missed it. valium addiction and all f*cked me up pretty bad and also a stupid b*tch accusing me of sleeping with her ugly, f*cked up teeth boyfriend. aaaargh!

anyway, i'm glad that you guys had a fantastic time, and you got that gorgeous purse!!

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

Thanks for stopping by my blog!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Recent Comments

Recent Posts

NessasaryMakeup.com Copyright 2008-2009 All Rights Reserved. Info written and labeled pictures are property of NessasaryMakeup.com
free hit counter